måndag 17 mars 2008

glassbegär

Nu är det ju inte måndag längre, så jag tyckte det var okej att skriva.. Men jag visste inte riktigt om vad, så jag frågade Britzie vad han tyckte. Och han är för tillfället i en svacka, han äter väldigt mycket glass, så han tyckte att jag skulle skriva om det! Just nu käkar han daim, men hans favorit är Hemköps egena som är massa olika sorters choklad tydligen.. Han beskrev det lite luddigt, the icecream makes him high! Nej, skämt åsido.. Eller, ja, hela det här inlägget är mest på skämt, förutom att han äter glass just precis nu.. Men iaf. Min favoritglass är nooog.. Spänningen stiger... Kan du gissa, Ida? Japp, du hade rätt! Magnum Double, helt klart! Med Nogger tätt efter. Fast just nu äter jag ju inget sånt. Jag har inte ätit något alls på mer än en vecka nu! Inget godis, chips, glass, kakor eller liknande.. Jag är stolt över mig själv :) Nu äter jag mest frukt, förutom lunch och middag såklart. Det är mumma! Men ganska dyrt.. Får se om pengarna räcker månaden ut, haha.. Tur att jag ska hem på fredag ;) Jag har nämligen ätit slut på all frukt förutom ett päron.. Av det jag köpte i Lördags.. Så det ska bli ny ananas och ny kiwi, nya plommon, äpplen, päron och bananer! Kanske jag ska våga mig på några nektariner, men dom brukar vara dåliga denhär årstiden.. Så jag vet inte om jag vill göra mig själv besviken! Just nu pratar jag och Britzie om hur det skulle gå för honom att komma och bo hos mig i en vecka, och endast äta sånt som jag äter just nu.. Vi kom fram till att han skulle dö. Godnatt!

PS. I Britzies värld finns det bara hockey, gitarrer och glass. Och jag kan inte riktigt leva upp till dom kraven.. Förutom att diskutera J20, det är jag bra på!

Inga kommentarer: