söndag 23 mars 2008

slöardag

Idag har jag haft en slöardag.. Jag gick upp klockan halv 11, för jag och Ida skulle träffas klockan 11 :) Vi satt och pratade ett tag innan vi gick iväg till Vallbygrillen och pratade lite med Sarah och Malin som jobbade.. Jag skulle inte vilja ha deras jobb kan jag lova, snacka om otrevliga kunder! "Jag har betalat 14 kronor extra för dendär räksalladen, då vill jag ha lite mer än såhär! Patetiskt!", "Om jag köper en korv, lovar du att den är varm då? Dom är aldrig det annars.." Kul att jobba då liksom :p Tur att Sarah är en tuffing och står emot.. Jag och Ida fick äran att gå och växla några hundralappar till mynt på OK, och han som jobbade där gick in på lagret eller nåt och hämtade några rullar, och så på vägen ut så tappade han en av dom.. Pengarna bara sprutade, haha! Stackars! Efter att ha stått där ett tag så gick vi vidare hem till Ida där vi drack varm choklad, spelade kort mm. Klockan tre skulle hon till sin farmor och äta, så då gick jag hemåt och kom precis i tid till reprisen på Grey's kl 1505, och efter Remember the Titans och sist One Tree Hill.. Jag tror jag älskar kanal 5!! Nu sitter jag här och kan inte gå hemifrån eftersom lillebror inte har någon nyckel.. Fast det gör ju ingenting, har ingen att vara med endå!

Inga kommentarer: