söndag 9 mars 2008

rimbo leisure center

Hur kan ett sunkigt ställe som Rimbo Leisure Center ha ett så snyggt namn? Det var vad jag funderade på när jag var och simmade förut idag. Weird. Vaknade halv 12, tror jag, och tro det eller ej så hade inte ens pappa käkat frukost så vi åt tillsammans allihopa innan jag, mams och André stack iväg till badhuset. Mamma och jag simmade 40 längder, lillebror kanske 10 eller något liknande.. När vi var klara roade vi oss ett tag med lite lek innan vi gick upp och duschade och sen åkte och hälsade på morfar, det var trevligt. Anna Bengs som jag inte har sett på skitlänge jobbade så jag pratade lite med henne också :) Igår när pappa satt vid datorn och kollade runt lite på blocket så hittade han av en slump en tomt tillsalu på Väddö, som vi åkte och kollade på idag. Det var mest skog, men skitnära till havet och man kunde ha båt och allt. Men kruxet är att det är en tomt på Gotland, Kyllaj såklart, tillsalu också som vi är sugna på.. Jag håller tummarna så jävla hårt för det sista, för Kyllaj är min favoritplats på jorden! Nu är vi iaf hemma sen ett tag, och jag sitter och planerar min shoppingtur till Kupolen.. Måste räkna ut ungefär hur mycket jag kan handla för, och vad jag ska handla! Rätt skojjigt. Men nu sitter jag bara här med katten i knät och försöker skriva medans hon vääääldigt gärna vill bli klappad och pratad med!!

Inga kommentarer: