fredag 21 mars 2008

duktigt

Igår pratade jag länge med Andrea i telefon.. Hon var i min lägenhet, satt vid min dator, pratade i min telefon, åt mina mackor och sov i min säng.. Konstig tanke, i och med att jag inte var där. Klart hon får göra precis vad hon vill hemma hos mig, men lite weirdo att tänka sig henne vara där helt ensam :) Fan vad Emil lurade mig igår alltså.. Min lillebrors tränare ska upp till Leksand den 4e April och kolla på hockey, och behövde nånstans att bo, men då ska jag troligtvis jobba på arenan, så då kunde jag inte åka hem. Då kollade jag med Emilio om jag kunde slagga hos honom en natt, och då sa han såhär; Men ska du inte sova hos D då? (Han har hakat upp sig, bara för att jag frågade en sak förut) Jag bara; Jaa, det skulle ju inte vara helt fel! Fixar du det då? (På SKOJ såklart!) då sa han ingenting mer, men några minuter senare så bara; Neej, tyvärr, han hade annat för sig.. Jag bara; WUTT? FRÅGADE DU?! Han bara; Jaaa, du sa ju det..? Fyfaaan vad hemskt.. Men sen så kom det fram att han bara lurades, phjuuuu!!!!!!!!!!! Idag har jag vart på påsklunch hos mormor och Göran, det var trevligt. Jag vägrade cheesecaken, duktig som jag är :) Nu jävlar har jag bestämt mig, och då ska det gå rätt till, även om mamma och pappa inte fattar det. Ikväll ska jag träffa Ullis och förhoppningsvis massa andra :)

Inga kommentarer: