lördag 22 mars 2008

det blir vad man gör det till

Massa andra blev det inte, men iallafall Daniel, Niclas, Oliver och Kroon :) Jag och Ullis hade hyrt en film, men när dom kom så babblade vi så mycket så vi hann inte riktigt med att kolla.. Runt 12 började vi spela "Veckans Värsting", ett spår-spel där man ska skriva egena uppdrag.. Och det blev precis vad vi gjorde det till, haha! Grabsen gick hem vid halv 3 nångång, och jävlar vad kul vi hade haft :) Dumt nog så bestämde jag och Ullis oss för att testa kolla på filmen igen, och den var så bra så vi var bara tvunga att kolla klart. Kan ju säga att det började ljusna när vi gick och la oss.. Jag måste skärpa mig innan jag vänder på dygnet totalt!! Eftersom jag hade ställt klockan på 12, för jag skulle vara hos farmor kl 2 och äta påsk-lunch, så vaknade vi såklart då! Vi kollade på Vänner och åt frukost, sen stack jag hem och tog en dusch och bytte kläder innan jag åkte i förväg till farmor och hjälpte henne att fixa lite :) Jag var som vanligt lektant, idag var det Love som skulle underhållas.. Skön unge alltså; "Om du håller i mig, så kittlar du!", "Du ska hålla i mig och kittla mig så ska jag skratta och ropa på hjälp.." etc etc.. Det roligaste var endå när han gömde Andrés keps och jag skulle leta efter den, och han skulle använda varmt- och kallt metoden som farmor tålmodigt förklarade för honom.. Så gick jag in i rummet, kollade lite överallt, och konstigt nog så var det varmt vart jag än var?! Jag bara; "Men det kan ju inte vara varmt överallt?" Han; "Neej, det är varmt här.." Så gick han och visade vart kepsen låg, haha! Som Emma skulle ha sagt; HUMOR! Nu är jag hemma igen, och sitter och hoppas på att jag kan förlåta migsjälv. Jag har syndat! Vi fick ju leta påskägg såklart, och dom var fulla med godis. Jag åt upp alla napparna, ungefär 6 st, och några lakritsbitar hos Ullis innan.. Det känns inte bra alls "/ Nu ska jag snart kolla på Freaky Friday med mor och far, så får jag se vad som händer sen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du ;P 6 nappar o nåra lakritsar, give yourself a break förfan! ;P