måndag 3 mars 2008

laxförsäljning

Tjolahopp. Imorse for Belinda hemåt, kl 7 gick tåget.. Nu sen jag kom hem är första gången jag har vart ensam på mer än en vecka, känns ganska skönt faktist, men tomt! Idag har vi finslipat lite inför imorgon, när vi ska servera tvåorna.. Det känns bra för tillfället, men imorgon kommer jag troligtvis göra bort mig! En ny uppgift i Hotell-kursen har vi också fått, vi ska marknadsföra våran hemort. Jag ska då alltså rota fram allt turister kan tänkas göra i Rimbo.. Det här har jag skrivit ner; (Sevärdheter fick jag stryka)

Aktiviteter Paintball, Lokstallarna, boule, kanot (På sommaren), fotbollsskolan, allt man nu kan göra på Leisure Center
Shopping Familjemixen, Britts Mode, Susannes
Sol och bad Sandbanken, Arkadienbadet
Skidbackar/Spår Elljusspåret
Idrott- att se/gå på eller utöva själv Fotboll, hockey, handboll, innebandy, ridning
Fiske och jakt Långsjön (?)
Bio, teater, konserter Biografen, teaterklubben
Natur- parker, strövområden mm Kärleksudden, "parken", elljusspåret
mm Beachplanen vid Arkadien

Har jag fått med allt eller? HJÄLP! Vad som helst.. Rimbobor ffs! MÅSTE bli bra, har storebrors gamla arbete att leva upp till (aa) Wellwell, matten var inställd så jag gav mig iväg och simmade i en timme sådär, bara för att jag vill vara som min idol, Elin Nyman. Ikväll blir det lungt. Hejhopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju alltid rekommedera alla 1000 pizzerior ;P