fredag 28 mars 2008

ni måste ju hänga med!

Igår gjorde jag inte så mycket alls. Ingenting faktiskt. Det var rätt dött, men skönt på nåt sätt! Jag var och handlade, eftersom jag för första gången hade kollat igenom reklamen och kunde spana vad det var extrapris på. Bla Brämhults som är den godaste juicen som finns, endast 19:90 kronor/liter. Det blev två, en apelsin och en clementin :) Jag köpte även ris, kycklingnuggets och vaarmkoorv. Jag fick till en riktigt improviserad middag, kyckling, wok och ris? Vet inte vart jag fick det ifrån, men jag stekte kycklingen och woken, kokade riset och sen hällde ner det med det andra och hade på massa soya. GOTT blev det :D Träning, tidigt, kl sex redan, vilket resulterade i att solen fortfarande var uppe :) Det var niiice. Det var dessvärre en såndär träning när man försöker ta i i löpningarna, men benen inte vill vara med.. Frustrerande. På kvällen pratade jag med Stina på msn, hon har äntligen kommit hem från snön! Jag blir verkligen avundsjuk när jag ser alla fina bilder :) Det blev Gordons kitchen Nightmares, och jag tycker att det är ett skitbra program, så dagen till ära poppade jag mina efterlängtade popcorn. Jag satt ganska länge på msn efter det, och jag hade ett väldigt trevligt samtal med en gammal vän :) Sedan sov jag, och nu gick jag upp klockan 11 idag för att jag hade bokat tvättid.. Surt, men inte så farligt endå. Idag har jag inte ett piss att göra, men ni kan ju ha en trevlig dag.

Inga kommentarer: