torsdag 27 mars 2008

tufftuff

Igår tog jag mig alltså tillbaka till Leksand. Farmor var snäll och skjutsade mig till Uppsala :) Det gick bra förutom lite panik när hon kom på att dom hade gjort om vägarna lite, men det redde jag ut, proffsig som jag är.. Resan gick snabbt den här gången, jag hade min tidning och musiken som sällskap. När jag kom till Leksand fick jag sitta och vänta på Andrea i nån kvart, eftersom jag är så snäll och hade lånat ut min nyckel till henne. Träffade dessutom Fernis, vilket var trevligt! När Andrea kom så gick vi hem och lämnade min väska innan vi tog våra ben och traskade tillbaka till Hemköp. Vi var sååå nära på att knalla in på Ica sen efteråt med två fulla Hemköps-kassar, men vi kom på att det kanske är lite otrevligt, så Andrea satt utanför på en stol medans jag gick in och handlade det vi skulle ha. Till middag lite senare blev det smördegsinbakad rostasfilé med klyftpotatis, sallad och vitlökssås. Gottis! Vid halv 9 stack jag iväg på träning och Andrea hem till Mr P, och sen hörde man inget mer från henne förren imorse när hon först ringde och väckte mig, och sen kom och väckte mig igen.. Nu har hon åkt hem till Rättvik, och jag sitter här. Jag ska nog gå in i duschen ett tag, sen ska jag iväg till Hemköp igen, eftersom jag var så smart att jag kollade igenom min reklam igår, och såg att det var extrapris på massa gott :D Sen är det ju träning ikväll igen, såklart :)

Inga kommentarer: