måndag 17 mars 2008

åtta laxar i en stadiumpåse

Jag vet att det här är mitt tredje inlägg idag, men jag lackar på bilddagboken, rimboslusk fungerar inte och facebook är inte så roligt om man är inne 10 gånger om dan! Så jag måste liksom. Jag kom just hem från träningen, idag behövde jag inte intala migsjälv att det var roligt, för idag VAR det rolig! Skitkul helt enkelt, och jag kände mig full av energi trots träningen imorse och simningen i eftermiddags. Termometern visade på minus tre, och då är man egentligen inte alltför pigg på fotboll, men jag pölsade på mig så gott jag kunde och cyklade (dumt nog) iväg till Siljansvallen. Såklart var det halt ute, vilket inte jag hade tänkt på, och det tog dubblet så lång tid som vanligt. Väl där så värmde vi upp genom att springa en liten bit bort till skolan och tillbaka, och sen blev det träääna! Korta/Långa passningar, skott, kondition och spel vart det idag. Vi är bara en timme på planen för vi har så sen tid, så vi hinner inte så mycket.. Men jag tror jag babblade konstant hela träningen, det känns så. Sen var det hemfärden. Jag hade fått mina nedrans firrar, och denhär gången kom dom i en påse, just det! Varje fisk vägde ungefär 1.2 kilo, och jag hade alltså åtta stycken.. Inte coolt! Men, fiskarna och fotbollsskorna kom hem helskinnade, och det var det som var viktigt! Nu har jag precis käkat fruktsallad med ananas, kiwi och äpple och druckit upp morotsjuicen som först var äcklig, sen när man vande sig helt okej och nu när jag har dragit i mig hela så tycker jag faktist att den var god.. Så morotsjuice blir det mer av!

Inga kommentarer: