söndag 9 mars 2008

någonting eller ingenting

Jag har lust att skriva nåt, men jag har ingenting intressant att berätta.. Jag fastnade framför ett såntdär äckelprogram som man egentligen inte vill se nyss, på Animal Planet. "Eaten Alive", som handlade om parasiter som på något sätt kommer in i din kropp och börjar äta upp dig innifrån. Så fruktansvärt vidrigt! Folk med 5 meter långa maskar i tarmen, maskar som ålar runt i ögonen, en snubbe med en fisk i urinröret, maskar som käkar upp hjärnan tills det ser ut som en ost med ovanligt många hål, maskar som kryper omkring precis under skinnet på folk, malaria, flugor som lägger ägg under huden.. Fy fan säger jag bara! Man vill inte kolla egentligen, men man kan bara inte slita sig.. Ännu tidigare ikväll bakade mamma och jag bröd, som blev hälften skorpor för att jag tog ut dom för sent.. Men dom var goda! Jag fick en förfrågan om jag ville följa med på Mora-Leksand den första April, och jag ville egentligen men jag har ingen kompis som kunde följa med, och en busslast med fulla killar jag inte känner.. Njaaaa! Men sen löste sig mitt problem, bussen blev full innan jag hann bestämma mig, så nu har jag bara lovat att åka med om det är någon som ändrar sig och det blir en plats över! För tillfället ångrar jag att jag inte sa ja direkt, men jag hinner väl ändra mig igen några gånger..

Inga kommentarer: