tisdag 11 mars 2008

"men lilla volvon!"

Jag tycker inte att jag gör annat än skriver här.. Men aja, idag MÅSTE jag iallafall göra det!! Idag hade vi, HR1A på Leksands Gymnasium, öppet på vår restaurang Gästis för första gången! Det var skitroligt, fast jag var trött som en sate. Som jag skrev igår så gick jag upp kvart över fem imorse, satt på ett tåg i 2½ timme och sen direkt till plugget, typ 1½ timme för sent, men jag hade ju trots allt ledigt fram till 10! Det mesta var redan klart när jag kom dit, min duktiga stations-kollega Carro hade fixat allt :) Jag hade iaf bara ett bord för sex pers idag, och mina gäster var fem av lärarna på media, dom var jättetrevliga och lätta att ha och göra med. Allt flöt på och alla skötte sig riktigt riktigt bra!! Efter plugget så gick jag och Andrea iväg och simmade några längder, och i duschen innan hände en rolig grej.. Vi stog och pratade om jag kommer inte ihåg vad, och så när duschen stannade så skulle Andrea sätta på den igen med munstycket, och så lyckas hon rikta den rakt mot mig, och knapparna på duscharna är bara såndär rörelsegrej typ, så hon sprutade mig rakt i fejan! Lite av en chock, men jävligt roligt efteråt :D Nu sitter jag här och har just bestämt mig för att äta wok till middag, och att gå på J20matchen ikväll även om jag inte har något sällskap. Nu ska jag iväg och handla matsäck till imorgon, för då bär det av till Trysil!!!!

PS. Angående överskriften, det var mamma som sa så om en bil som inte fattade att man var tvungen att byta fil, imorse när hon skjutsade mig till tåget. Roligt säger jag!

Inga kommentarer: