lördag 29 mars 2008

nervositet

Nu är jag hemkommen sedan en timme tillbaka, med en vinst i ryggen :) Jag gjorde matchens enda mål (stolt), och det var skitroligt att spela! Idag höll jag till på innermittfältet, men jag ska tydligen testas som forward också sa dom. Får se vad det blir för karriär helt enkelt ;) Mindre roligt var att Emelie rasade ihop med ett pajjat knä, förhoppningsvis är det inte korsbandet, men vi får se.. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa! Capitano kan ju inte vara skadad.. Nu sitter jag här och har precis ätit en skål frukt. Jag är sjukt nervös för ikväll, jag kan inte sitta still och jag vill inte ens tänka på hur jag kommer må när klockan börjar närma sig halv 6.. Men jag hoppas ju på att Elin kommer hit så vi kan gå iväg till Siljansvallen och kolla när spännis-Jonas spelar match, det skulle vara skönt att tänka på något annat ett tag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha spännis-jonas