måndag 24 mars 2008

one tree hill

Idag släpade jag mig ur sängen ca 1130.. Jag åt frukost, duschade och klädde på mig, och tog sedan cykeln hem till Emily. Vi har inte setts på länge, så det var väldigt roligt att träffa henne igen, trots att vi bara satt och var helt inne i One Tree Hill.. Men vi delar vår passion iallafall, och det är det viktigaste, haha! Jag tror vi kollade på fem avsnitt i sträck, dom som inte har visats i Sverige än :) SKITBRA! Men jag är anti jävla nanny-Carrie och Lindsey.. Dom bara förstör allt! Tiden flög iväg, och snart var det dags för mig att dra mig hemåt och laga middag. Tacos blev det, som jag hade beställt :) Fast jag fick ju laga den själv.. Tyvärr var det bara jag, pappsen och lillebror hemma för att njuta av mateb, men sånt får man ju ta! Efter middagen la jag mig och läste lite i en av mina supergamla hästböcker som jag har fått från Pollux. Jag kommer nog aldrig tröttna på dom :) Man skulle kunna säga att de där böckerna är den del av min barndom som jag kommer ihåg. Vid halv 7 började jag byta om, och sedan åkte jag och pappa iväg mot Riala och fotbollsträning.. Trodde vi! Det snöade mer och mer ju närmare vi kom, och när vi kom dit var det TOTALT dött, och låg minst en decimeter snö på marken.. Så det var bara att vända! När jag kom hem igen var jag tvungen att duscha endå, för jag har inte tvättat mina träningskläder sen vi började spela ute, vilket är sååå äckligt, jag vet! Jag SKA.. Jag skickade ett sms till Ullis och frågade vad hon gjorde precis när jag hade kommit ut ur duschen, och hon ringde och sa att hennes klasskompisar var där och skulle iväg på fest och att jag kunde följa med, så det var bara att panikfixa mig och trampa iväg mot våldtäcktsvägen där vi hade bestämt möte :) Kajsa, Ida, Carolin (a?) oooch.. Vafan, nu kommer jag inte ihåg! Skitsamma. "Festen" var iaf totalt värdelös, så vi vandrade hem igen efter sådär 1½ timme, och satte oss hemma i Ullis soffa ist :) Nu sitter jag här och lyssnar och tittar på den underbare Jason Castro, och har precis smällt i mig lite middagsrester, så jag är nöjd!

1 kommentar:

Anonym sa...

Caroline* och Ida :P haha.. ja, de vart ju inte superlyckat :/ menmen. mys att träffas iallafall :) <3