söndag 16 mars 2008

kupolen

Japp, idag vart det Kupolen igen.. Andrea hade glömt att köpa sitt toalock, haha :) Gick upp klockan 10 ungefär, tog det lungan och lallade runt lite allmänt.. Tåget gick 1110, så vi var alltså framme cirka 1145.. Vi gick som vanligt till Wayne's och drack en kopp innan vi satte igång med shoppandet. Idag hade jag lyckats få med mig mitt presentkort på JC, så jag köpte ett linne där och en jacka på Vero Moda. Både jackan och linnet var gråa.. Jag har nog knappt ägt grått klädesplagg förut tror jag! Det är skönt att ha både jackan och skorna avklarade :) Andrea köpte sin tröja som hon har gått och kollat på sen innan jul, och så toalocket såklart, även om vi höll på att glömma det! Vi hann med tåget med en minuts marginal, och jag slapp betala idag med för jag hade fått låna Idas upptilltjugokort. Tack för det! När jag kom hem åt jag en banan.. Jag tycker inte om bananer. Idag är det en stor dag, för idag får Stina tillbaka sitt riktiga, vackra hår :) Och imorgon kommer Alexis tillbaka till skoolan :D

Inga kommentarer: