måndag 17 mars 2008

skolan

Nu sitter jag i datasalen i skolan, och har hotell-lektion. Jag har jobbat rätt bra nu ett tag så jag tyckte jag kunde få ta en paus ;) Jag ska alltså marknadsföra min hemort, Rimpan då.. Såhär långt har jag kommit;

Sevärdheter Rimbo Kyrka, Mörby Slottsruin, Rånäs slott
Aktiviteter Paintball, Lokstallarna, boule, kanot (På sommaren), fotbollsskolan, allt man nu kan göra på Leisure Center
Shopping Familjemixen, Britts Mode, Susannes, Björks lek och hobby, Presentaffären, Granngården, Datacentret, djuraffärer, EB's tyger, EM möbler
Sol och bad Sandbanken, Arkadienbadet
Skidbackar/Spår Elljusspåret gamla/nya
Idrott- att se/gå på eller utöva själv Fotboll, hockey, handboll, innebandy, ridning, tennis, golf
Fiske och jakt Långsjön (?)
Bio, teater, konserter Biografen, teaterklubben
Natur- parker, strövområden mm Kärleksudden, "parken", elljusspåret
Museer
mm
Beachplanen vid Arkadien, biblioteket, 500 frisörer

Restauranger Rimbo Träffen, Veras, Topkapi, Kinan, Miami, Vallbygrillen, Kebab House, Thai, Cissis
Pubar Alla restaurangerna?
Dansställen
Hotell och dyl
Rimbo Leisure Center
mm Chocolate

Förslag välkomnas..

Inga kommentarer: