torsdag 6 mars 2008

okej, jag erkänner

Okej, jag erkänner. Det är LITE tungt, jag känner mig dum och idiotisk som inte har fattat, men det positiva är att jag inte orkar bry mig! Det är så mycket annat på gång just nu, i skolan och med träningen, och jag vill inte ha min koncentration flaxande utanför huvudet, medans hopp och töntiga tankar smyger sig in. Det är som det är, och blir det så så blir det så. Whatever! Jag överlever. Dagen idag har iaf vart en väldigt stapplig dag. Världens jävla träningsvärk hade jag efter gårdagens simning och träning, och så börjades dagen med boxning på idrotten. Efter det så har jag tagit mig upp och ner för alla jävla trappor ute på Gästis bäst jag kunnat. På Datakunskapen hade vi nån ny snubbe, som var mycket bättre än Tomten, och vi fick sluta en halvtimme tidigare. Jag satt med Andrea i cafeterian i ungefär en halvtimme innan hennes trafikkunskap började, och sen vandrade jag hemåt. När jag kom hem kom jag på att eftersom tvn inte fungerar så kanske jag skulle låna mig några böcker, så det var bara att gå tillbaka! Efter lite letande bland massa nya hyllor, så hittade jag Änglar och Demoner som jag länge velat läsa, och en annan som hette När oskulder Kysser som verkar vara riktigt bra! Så efter middagen är det bara att krypa ner i sängen och tillbringa resten av kvällen inne i boken. Efter jag hade vart där, så gick jag direkt till apoteket och köpte skavsårsplåster till mina blåsor på hälarna, annars skulle jag troligtvis inte kunnat träna imorgon. En sväng in på Ica för att köpa värmeljus blev det också innan jag gick hem och låste upp dörren för en Andrea som stog och väntade. Jag diskade och tvättade medans vi pratade lite strunt, och hon åkte hem kl 1555. Nu ska jag ut och slänga in en ny tvättmaskin, sen ska jag plocka upp allt skit från golvet, skaka mattor och dammsuga, sen blir det min Ost-och Skinkpaj som jag köpte igår. GOTT!

Inga kommentarer: