måndag 10 mars 2008

låååång dag

Idag har jag vart i Norrtälje HELA dagen. Jag och mamma åkte dit kl 12, och jag kom hem nu för en halvtimme sedan, kl 2130. Först så var jag och mamma på Skokanonen och Ö&B, jag köpte ett par skor, shampoo, balsam och duschkräm. Sedan blev det Flygfyren, det är rätt nice där, jag har alltid gillat stället. Jag fick tillbaka ett minne från barnsben.. På Flygfyren ovanför där dom säljer ägg så sitter det på påsken några hönor i säckar, och det har dom gjort sen jag bara var några år gammal. Rätt kul att få tillbaka såntdär! Sen dumpade mamma mig hos frisören, där jag färgade och klippte. Det blev helt okej, får se om några dagar när jag har vant mig vad jag tycker (; SEDAN, sedan.. Gick jag iväg till körskolan, och gjorde syntest och fyllde i lite papper. Sen fick jag sitta där i en halvtimme och vänta på mor och far innan vi gick iväg till dit övningskörningskursen skulle vara. 4 timmar tog det! 4 TIMMAR!! Men det var iaf intressant, och I just can't wait tills jag får ut och köra! Nu lär jag gå och sova, för jag ska upp 0515 imorgon.. Deprimerande.

Inga kommentarer: